как можно вывести деньги с qiwi кошелька если его заблокировали срочно

Обо всем, кроме откровенного спама
Ответить
Dimonsky
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 13 апр 2021, 19:24

как можно вывести деньги с qiwi кошелька если его заблокировали срочно

Сообщение Dimonsky » 07 ноя 2022, 14:29

Непрыемнасці з асабістым акаўнтам здараюцца нячаста, але гэта слабое суцяшэнне для тых, хто патрапіў у такую ​​сітуацыю. Асабліва непрыемна ўсвядоміць, што не атрымліваецца ўвайсці ў рахунак аплатнай сістэмы, на рахунку якой маюцца дастаткова самавітыя сродкі. Калі здарылася падобная непрыемнасць, як разблакаваць Ківі кашалёк?

Як разблакаваць Ківі кашалёк
Калі адбылося так, што без ведама карыстальніка заблакаваны кашалёк Ківі, давядзецца звярнуцца ў тэхпадтрымку. Разблакіроўка і аднаўленне дадзеных зойме нямала часу.

Разгледзім варыянты, якія дазваляюць разблакаваць акаўнт самастойна.

Змест

1 Як разблакаваць кашалёк Qiwi?
2 Прычыны блакіроўкі ўліковага запісу ў Ківі
3 Інструкцыя па разблакіроўцы
3.1 Працэдура
3.2 Як хутка праходзіць разблакіроўка?
4 Як перавесці сродкі з заблакаванага кашалька?
5 Махлярства
6 Што неабходна зрабіць для зніжэння рызык блакіроўкі?
7 Заключэнне
Як разблакаваць кашалёк Qiwi?
Што неабходна зрабіць карыстачу, які пры спробе ўвайсці ў свой кашалёк у ПС Ківі, выявіў, што яго ўліковы запіс заблакаваная?

Першае - звярнуцца да адміністрацыі сайта за дапамогай. Калі з боку карыстальніка не праводзілася супрацьпраўных дзеянняў, то і турбавацца не трэба. У некаторых выпадках блакіроўка - вынік збою сістэмы, сеткавай памылкі.

Праблема гэтая развязальная ў пераважнай большасці выпадкаў, а менавіта ў 99%.

Прычыны блакіроўкі ўліковага запісу ў Ківі
Акаўнт можа быць заблакаваны ў мэтах бяспекі. Так адбываецца, напрыклад, калі адміністрацыя выявіла падазроную актыўнасць, што часта сведчыць аб спробе ўзлому.

Іншымі прычынамі блакіроўкі могуць паслужыць такія дзеянні:

уліковы запіс не мае пацверджання фінансавых аперацый з дапамогай СМС;
з дадзенага акаўнта рабілася спроба падмены IP адраса;
модуль зарэгістраваны на фізічную асобу, і з яго адбываецца спісанне сродкаў часцей 2 раз у тыдзень;
дзейнасць карыстальніка звязана з іншымі ашуканскімі акаўнтамі;
мелі месца запыты на вывад сродкаў звыш дапушчальных лімітаў;
кашалёк не мае атэстацыі, і з яго робяцца высновы сродкаў на рахункі і карты розных асоб.
Інструкцыя па разблакіроўцы
Такім чынам, што рабіць, калі заблакавалі акаўнт?

Высветліць прычыну блакіроўкі ўліковага запісу карыстальнік зможа па тэлефонах 8-800-333-00-59 або 8-800-707-77-59. Неабходна апісаць праблему падрабязна. Аператар растлумачыць, што прычынілася блакіроўкі.

Тэхпадтрымка Ківі
У адказ на зварот у тэлефонным рэжыме аператар амаль заўсёды прапануе звярнуцца з заявай на сайт плацежнага сэрвісу. Карыстальніку можна скласці заяву, перш чым ён зробіць званок.

Важна! Да заявы спатрэбіцца прыкласці скан пашпарта, дзе выразна будуць бачныя серыя і нумар, дата выдачы, і фатаграфія ўладальніка.
Спатрэбіцца і дамова з мабільным аператарам у доказ таго, што прывязаны нумар тэлефона належыць менавіта гэтаму карыстальніку.

Працэдура
Працэс разблакіроўкі выглядае так:

Карыстальнік заходзіць на сайт плацежнай сістэмы Ківі і на галоўнай старонцы ў самым нізе выбірае раздзел «Дапамога».
Ківі дапамогу
Раздзел «Дапамога»

Далей трэба абраць зварот у службу падтрымкі Qiwi.
Падтрымка
Зварот у падтрымку

У новай укладцы з'явіцца поле "Служба бяспекі", неабходна абраць менавіта гэты раздзел.
Дапамога СБ
Зварот у службу бяспекі

У прапанаваных пытаннях знайсці і націснуць на «Разблакаваць кашалёк».
Разблакіроўка
Запыт на разблакіроўку

Неабходна запоўніць анкету - увесці нумар тэлефона і сваё імя, імя па бацьку і прозвішча ў назоўным склоне.
Скласці зварот, у якім спатрэбіцца выказаць істу праблемы. У заключнай частцы абавязкова ўказаць, што Вы не парушалі правіл карыстання ПС, і папрасіць зрабіць разблакоўку.
Інфармацыя разблакіроўкі Ківі
Звесткі для разблакіроўкі
купить аккаунт киви верифицированный


Прымацаваць сканы пашпарта і дамовы з аператарам сувязі.
Запоўніць дадатковыя палі. Яны пазначаныя як неабавязковыя для запаўнення. Але пры іх запаўненні працэс узнаўлення доступу можа быць паскораны.
Праверыць правільнасць уведзеных дадзеных і націснуць "Адправіць".
Пры запаўненні анкеты ад карыстальніка спатрэбіцца пазначыць e-mail, з дапамогай якога будзе ажыццяўляцца сувязь з адміністрацыяй сайта.

Як хутка праходзіць разблакіроўка?
Калі з боку карыстальніка не было парушэнняў устаноўленых плацежным сэрвісам правіл, то працэдура апрацоўкі звароту зойме 3-4 дні.

Ня трэба складаць некалькі заявак, гэта можа стаць прычынай блытаніны, і працэс зацягнецца.

Як перавесці сродкі з заблакаванага кашалька?
У выпадку страты сім-карты, прывязанай да акаўнта, узнікаюць складанасці з разблакоўкай. Што можна зрабіць у такім выпадку? Як вывесці грошы з заблакаванага рахункі ці хутка вярнуць іх?

Карыстальніку спатрэбіцца стварыць новы ўліковы запіс і звярнуцца ў службу падтрымкі з просьбай перавесці сродкі з заблакаванага кашалька на зноў створаны.

У такой сітуацыі спатрэбіцца прадаставіць фатаграфію з разгорнутым пашпартам у руках, скан дамовы з мабільным аператарам аб замене страчанай.

Ответить